onsdag 13. august 2008

Hardtrening, Fridays og døgning.

Sorry, jeg elsker å bable, noe du helt sikkert skjønner av å lese innlegget under. Og jeg blir aldri ferdig med det.. Så derfor begynner jeg på et nytt ett i mens :P

De siste dagene har jeg bare vært hjemme egentlig, på mandag var det tid for første trening etter ferien! Gosh! Det var hardt, nesten bare spurt og styrke, jeg døøøøør bokstaveligtalt i spesielt lårene, og det fortsatt, enda det i dag er onsdag. Vi har fått vite at treninga frem til jul kommer til å bli, sorry meg, et rent helvete. Vi har ikke faste lag lenger, de som har best innsats på trening får spille kamper, kommer du på trening skal du gi alt. Vi skal trene tre ganger i uka, en av dem med en sterk bekjent av treneren vår, jeg lurer på om han ikke var personlig trener på elexia. Han skal kjøre det styrkeprogrammet med oss, og det i hvertfall en og en halv time pluss oppvarming. Men jeg må si jeg merkelig nok gleder meg, jeg liker styrke og føler at laget virkelig trenger det. Og i tillegg til styrken, skal vi ha aerobic (gud vet åssen det skrives..)
en gang hver tredje uke eller noe, det er hvertfall planen.. Vi kommer vel til å se ut som noe i "nærheten" av dama du ser her: (haha)


I går var jeg og en del venninner i byen og kosa oss. Noen spiste først på MC'ern, og dro sammen bort på Fridays for å spise dessert. NamNam :) Vi hadde det kjempe koslig, lenge siden vi har vært sammen. På kvelden dro vi hjem til Marthe med gulrøtter, brokkoli, paprika og agurk med holidaydip og rømme. Vi følte for å være litt sunne etter den store desserten. Men vi veide opp med litt sjokolade, skittles, sørlandsships og skruer. Også så vi på Sex og Singelliv maratton, vi sovna ikke før rundt syv, halv åtte om morningen.. Jeg skal prøve å få stjelt noen bilder av de som tok det, sånn at jeg får lagt ut, kjenner jeg jentene rett legges det nok ut på facebook ganske så snart.. Hehe

0 kommentarer: