torsdag 14. august 2008

Lilla, Paradise Hotel og Nicholas Sparks <3

Jeg har fått dilla på LILLA :) Derfor har jeg gjort om sidens bakgrunn til nettopp det. Lilla :) Og det samme med neglene mine.. Og lilla BRIS var faktisk veldig godt :)




Det samme med det danske programmet, Paradise Hotell. Har du gått glipp av det kan du se alle episodene på www.tv3.no/paradisehotel ;)

(føkk, føkk, FØKK. Nå mens jeg lette igjennom for å finne bilder derifra fant jeg et bilde av vinnerne.. Sørenklype! Jeg som ikke visste det fra før.. buhu, men heldigvis var det hun jeg heide på.. )




Noe annet jeg har fått sansen for er Nicholas Sparks og bøkene hans, de er bare så bra. Det er veldig lenge siden jeg har lest noe egentlig, men nå skal jeg begynne med Internasjonal engelsk, og da trenger jeg å lese noen engelske bøker. Sparks har skrevet blant annet The Notebook, A Walk To Remember, Dear John og Message In A bottle.. Anbefales altså!

Men nå er jeg nødt å stikke, tv'n og Paradise Hotel står for tur! :D

0 kommentarer: