søndag 17. august 2008

Sommeren slutt for i år..

Buhu, om bare noen timer begynner skolen igjen.. Lekser, prøver, lærere og ikke minst det å stå opp tidlig om morningen står oss i vente.. Allikevel er det ikke så ille, en får møtt venner man ikke har sett på lenge, og jo raskere vi starter opp, jo raskere kommer neste ferie! :) Dessuten, i hvert fall for mitt vedkommende, hadde jeg blitt altfor lat om jeg skulle hatt sommerferie noen uker til..



I helgen var vi på hytta, vi hentet Mathias og Jonathan i fredrikstad by, på Bathusrevyen, der pappa jobber for tiden, så spiste vi på brygga.. :) Før vi dro hjem, jeg nesten løp ned fjellet fra parkeringsplassen for å rekke Paradise hotel, som pleier å begynne 22.3o. Merk deg pleier.. Jeg hadde glemt at det skulle starte 21.30 og jeg fikk ikke sett på. Vi tok istedet å så på Switch, en norsk snowboardfilm. Han Mikkel (Sebastian Segar? ) er dødsdigg må jeg si <3>

2 kommentarer:

soul sa...

åååå. fiine kjole/tegning! <3

Annett sa...

Takk <3