lørdag 18. oktober 2008

En fredagskveld på friday's

Det er overraskende hvor skremt man kan bli av en skrekkfilm, jeg satt under hele Fritt Vilt 2 med armen til Marthe i skvis, og klar til å gjemme ansiktet mitt hvis det ble for skummelt. Hele filmen var skikkelig nervepirrende, ville ikke sett den igjen, men jeg er glad jeg har sett den.

På t-banen på vei fra Majorstua til Nasjonal skjedde det noe gøy, jeg og Marthe fikk øye på den gamle bestevenninna vår, Nicole. Vi har ikke sett henne på fem år, herregud- fem år! Og nå sto hun der plutselig rett forran oss. Hun kjente oss nesten ikke igjen, og ble helt sjokka når hun så det var oss. Vi har, som du sikkert skjønner, vært utrolig dårlig på å holde kontakten. Siden hun flyttet i sjette klasse, har vi kun sett hun en gang, nå to. Men vi avtalte at vi skal finne på noe en dag, det blir gøy!

På Friday's var det fullt liv, jeg for min del har aldri spist der så sent, klokka var opp i mot halv ti. Vi hadde det kjempe koslig, men også utrolig gøy. Nabobordet besto av en stor gjeng, en del menn, men også noen ikke så veldig mye eldre enn oss. Han ene kom bort med en drink til oss, sa han ville spandere. Vi fikk den, men servitørene kom rask. Vi hadde jo sagt da vi bestilte bord at vi var under atten. Da de hadde gått, kom det plutselig en annen bort, han inviterte oss bort til bordet deres og sa at de spanderte alt av drikkevarer. De var en gjeng fra Stavanger, men vi kunne av samme grunn ikke. Det er så typisk, selv om vi hadde en herlig dag, kunne den vært enda bedre dersom vi var ett år eldre. Vi fikk en ballong med en hilsen på da, som flittig ble brukt til å lage heliumstemmer. Moro!



Marie, Anine, Marthe og Meg!

Anine, meg, Marie og Marthe.. Hehe.. :)

Anine og Oda <3

Håper dere hadde en herlig dag dere og, vi blogges! :D


1 kommentarer:

sofien1507 sa...

fiks størrelsen på bildet ditt nå..!