onsdag 22. oktober 2008

Hva skal vi med matte?

Nå har jeg nettopp kommet hjem, vi slutta 12.15 på skolen, digg? Ja, men ikke når det er matteprøve imorgen, og jeg ikke kan en dritt. Jeg hater matte, jeg skjønner ikke poenget med det. Hva skal jeg med standarform og vekstfaktor når jeg kan de grunnleggende tingene som pluss, minus, gange og dele? Ikke vet jeg.

Jeg har vært dårlig på bloggefronten de siste dagene, på lørdag var jeg i Camilla sin bursdag. Hadde det kjempe gøy!! :D

På søndag skjedde det ikke stort, bortsett fra at jeg hadde sovet hos Sandra og Sofie, var med å så på kamp (jeg er fortsatt skada, så benksliting på meg) og da jeg kom hjem var Malene på plass, og mamma hadde bakt en dødsdigg eplekake! NAM, NAM

På mandag var det igjen opp å stå, og ut å gå. Hadde media på skolen, null stress, vi skulle bare tegne en propaganda- plakat, men vi så først en film. Ikke spør meg hva den handla om, for det vet jeg ikke, rakk å få med meg Hitler og hans propaganda.. Det neste jeg husker var at jeg svatt da læreren skrudde på lyset. ZzzZzZZz

I går var det tid for SOSA, og spansk. Utrolig nok, men sant- var det en morsom spansktime. Vi skulle lage et lite skuespill på fem minutter. Jeg, Marthe, Oda og Anine lagde sammen, og vi tror det gikk bra. Det var i hvert fall lættis. På kvelden dømte jeg en håndballkamp - 175 kr rett i lomma det :D

Jaja, jeg får komme meg av dataen, og opp til Marthe med mattebøkene. Vi må øve litt "GØY" :(


Noen få bilder fra festen til Camilla R, crappy kvalitet, men jaja. Bilder er bilder! :)

Kine og meg i badekaret :)
Meg og Tonje <3

"ICA-søstrene" Maria og Camilla A. Med en smashing sofie i bakgrunnen :P

0 kommentarer: