torsdag 16. oktober 2008

Hard work all day long..

De siste dagene har jeg vært litt opptatt, har holdt på med prosjektet. Og gjett hva? Det var ikke uoverkommelig. Jeg ble ferdig! Hvor bra det ble er en helt annen sak, jeg får bare krysse fingrene. Karakteren på denne oppgaven teller så mye som 50 % av årets historiekarakter, og det er mye. I tillegg skal den telle en god del både i norsk, og SOSA. ( Sosiologi og sosialantropologi.)

I morgen begynner vi så sent som elleve, det betyr at jeg kan sove lenge. Det passer meg midt i blinken, jeg er ganske så utslitt for tiden. Og det gjør det ikke værre at morgen dagens "skole" er å dra til byen med trinnet for å spise pizza på peppes som en avslutning på uka.. Yeyy.. :) I morgen kveld skal jeg etter planen se fritt vilt 2 med noen venninner for å deretter gå ut å spise på Friday's. Gleder meg <3

Har forresten fått meg ny header, hva syntes dere?
Jeg vet ikke helt selv, er ikke helt fornøyd med bildet så få se hva jeg gjør med det.

0 kommentarer: