tirsdag 23. september 2008

Showbizzzzz

På skolen i dag var det proppa med elever og lærere som vanlig, men også et crew fra NRK, med kameramenn, programleder og slikt var på plass... Det er nemmelig tid for SHOWBIZ.. Et program som i denne omgang går ut på at 5 lærere og 5 elever fra skolen som skal konkurrere ved å synge/danse mot hverandre!


De har vært på audition før sommer'n alle mann, og det var mange elever som kom for å synge seg til en plass, men bare 10 elever kom videre, og i dag skulle de 10 reduseres til 5. Ved at Klaus, programlederen (bildet) gikk rundt å tilfeldig spurte om det var noen som kunne synge. Marie var dødsflink, og kom faktisk med med sangen "kjærlighet er mer enn forelskelse." I can't waiiit to see it.. Haha, selvom det blir litt flaut, sosiologi- klassen fikk lura oss med bak Klaus, og er nok å se på Norske skjermer ved januartider. Hahaa.. kommer til å le meg skakk :P Og spesielt siden en av de som var læreren min i fjor skal være med, haha. Han er den siste personen jeg kunne gjetta meg fram til at skulle være med. Jeg tror faktisk jeg tulla med det da jeg først hørte om Showbiaz- "jeg skulle likt å sett Eivind eller Runa med på det der.." L-Æ-T-T-I-S

Nå sitter jeg å har litt pause fra leksehaugen, akkurat nå holder jeg på med ukas rettslærelekser. Snart ferdig, så da må jeg vel begynne med litt matte? Puh, gøørrr kjedelig! Men jeg kjenner hjernen vokser? (eller noe sånt)

0 kommentarer: