fredag 26. september 2008



Ååååh, endelig!! Ferie, eller for meg starter den ikke ordentlig før i morgen. Hadde to innleveringer til i dag, skulle leveres innen klokka 00.00. Shiiitt.. Og det var vanskelige oppgaver syntes jeg, og ikke nok med det. Internett OG Word svikta, jajay..

Nå ligger jeg på gulvet på rommet mitt, for senga er stappa med klær, en koffert, skolebøker og litt annet krumskrams tar opp all plassen! Jeg drar til Maspalomas i morgen tidelig, CAN'T WAIIIIT. Det skal bli så utolig, utrolig DIGG! Jeg er så sliten som jeg aldri har vært før, så ferien kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt.

Shiiitt, vet du hva som hendte i går? Pappa ringte å lurte på om vi var klare til å dra, og jeg svarte at ja, selvfølgelig er jeg det. Meeen, der tok jeg feil. Etter en liten titt på passet mitt, fant jeg ut at det utløper den 1. oktober!!! Jeg drar hjem den 4. Så i dag måtte jeg i all hast til politistasjonen på Grønland. Fikk heldigvis ordna meg et nødspass..

Jeg må gå å pakke nå. Nyt ferien alle mann, I know I will ^^

0 kommentarer: