onsdag 3. september 2008

Bye, bye summer. Welcome winter?

Bilde: Fra hytta


Vinteren nærmer seg med stormskritt, og hakk i hel følger mørket, kulden og innekvelder under dyna, så hvorfor ikke sette seg til rette med en varm kopp te/kaffe/kakao/hvadunåenndrikker, og starte tv- tittinga? I går startet faktisk de nye sesongene av både One Three Hill OG Gossip Girl i USA, så det er bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på Nathan og Lucas viser ansiktene sine på norske sjermer. Klarer du ikke å vente? Vel da har vi hvertfall en ting til felles, så hvorfor ikke jukse litt?

Kom deg inn på www.sidereel.com og start showet! :D
(GG, Episode 1, sesong 2: http://www.sidereel.com/Gossip_Girl/_watchlinkviewer/8985)
(OTH: Episode 1, sesong 6: let på sidereel, under tv-shows)

Skolen har begynt for fullt, og tro det eller ei, så er det ikke så ille. (men det endrer seg vel når matten begynner?) Jeg liker alle valgfagene mine, jeg valgte et fag mye slik at jeg kunne ta bort det jeg likte minst etter å ha prøvd fagene litt. Men status nå er at jeg ikke vil kvitte meg med noen..

I dag er det onsdag, min favoritt ukedag. Vi slutter 12.15 på skolen og jeg har null trening.. Digg!! Dessuten rydda og ommøblerte jeg rommet mitt i går, så jeg kan bare slappe av :D Akkurat nå ligger jeg på senga og hører på musikk.

Hva er favoritt sangene dine?

1 kommentarer:

soul sa...

1. a song to you on your 40th birthday - my little pony <3
2. tick of time - the kooks
3. grapevine fires - death cab for cutie

top 3 for øyeblikket. hehe. lastnedlastnedlastnedjaaaa :D