søndag 7. september 2008

En herlig helg!

Denne helga har vært helt toppers må jeg si, den starta med at vi på fredag var hos Theo.. Hadde det gøy, spilte games, psykolog, mafia, mimelek.. You name it! Jeg og Marthe ble igjen noen timer da folka hadde dratt, men Murte sovna, og jeg og Theo ble sittende å spille Papegøyemaskin/Stress og Spøkelse.. pluss at godeste Theodor prøvde seg frem med sine korttriks, selvom de var litt mislykka. Hadde hvertfall en bra dag.



I går sov jeg leeenge, ble litt seint i seng dagen før så trengte å sove ut. I to tiden dro jeg, Marthe og Oda til byen, skulle finne en aldri så liten gave til Anine. Klokka syv dro vi til Anine, der var Lene også. Anine var hjemme alene så vi ble invitert på middag, og siden Anine hadde bursdag på torsdag fikk hun gave :) Hun fikk en genser, skjerf, neglelakk, og litt annet stasj av oss.. Vi så på American Pie 3, The wedding.. Hadde glemt hvor morsom den er.. :D






I dag har jeg vært på det aller første russemøtet. Kan ikke si så veldig mye av det vi fant ut, for det er hemmelig :) hehe.. Men jeg tror det skal bli veldig, veldig gøy å være russ..

Hva har du gjort i helgen da? <3

0 kommentarer: