lørdag 26. juli 2008

Hællæ!!

I da' skal jeg til Fredrikstad <3 Eller rettere sagt, på hytta! Der skal jeg og kusina mi, Malene være en uke alene (hvertfall meste parten av tiden.) Det blir DIGG, null mas og kjas.. Vi skal en tur på kino og se Dumpet av Sarah Marshall tenkte vi, har hørt den er morsom! :) Også er jeg nødt å klippe meg, noen som har noen forslag på hvordan?

Neste søndag skal jeg til ROMA med Marthe og Pappa.. Gleder meg, gleder meg, sa jeg at jeg gleder meg? :D

Nå, de siste to ukene har jeg vært på Sørlandet, der stefaren min har hytte. Litt kjipt i starten, da var ikke været som jeg ville det skulle være, men sola kom den siste uka.

Marthe, Nina og Mathilde kom innom noen dager, det samme med noen venner av mamma. Greit å få litt besøk. Jeg var masse med Marit, stekusina mi, og hennes venner. Kjempe koslige folk :) Vi kjørte masse båt, bada og sola oss. Vi hadde selvfølgelig med oss våre kjære valper, de har blitt kjempe store.
- var ikke dette bildet av Marthe dødskult?

Også har vi vært på shopping i Tvedestrand, Risør og Arendal. <3>

2 kommentarer:

sofien1507 sa...

Så mange fine bilder! Jeg savner dere jeg :'(

Annett sa...

Takk! :)

Miss you too <3