mandag 13. oktober 2008

who needs mondays?


Vel, ikke jeg! Det er en hel skoleuke til neste helg, og det er litt for lenge. Men til tross for at det var mandag, har ikke dagen min vært sånn altfor værst. Begynte på skolen halv ti, utrolig deilig å kunne sove noen timer mer enn vanlig. På skolen nå har vi en form for prosjektuke, og vi har fått en helt umulig oppgave som ingen skjønner noe som helst av.. jaja- det ska'kke værra lett?

I historietimen i dag sovna jeg!! Wææh. Hele raden så på meg og lo da jeg våkna, det må jeg si var litt flaut. Og Sandra presterte tilogmed å ta bilde av meg! Jaja, får se om jeg kan legge det ut engang.. Og kristin- læreren vår sa noe jeg føler var litt rettet mot meg om at hun ikke var blind, og at hun hadde sett noen sovende ansikter. Håper jeg ikke er en av dem.. Det er vel bare å skjekke fronter.

Da jeg var ferdig på skolen i rundt kvart på fire tiden, bar det rett på trening. Det gjør ikke like vondt å løpe lenger, ankelen kommer seg. Sofie har fått verandaleppe, noe jeg er medskyldig i eller hva man skal si. Jeg var forsvar, Sofie angriper. Det sa kræsj. Uansett det så ikke godt ut, så Sofie- Unnskyld, det var virkelig ikke meningen! <3>

0 kommentarer: