søndag 26. oktober 2008

Om fremtiden



Herrejesus. Jeg aner virkelig ikke hva jeg vil med livet mitt, senest i dag fikk jeg spørsmålet om hva jeg skal bli når jeg blir stor. Jeg er helt blank! Klart- det er enkelte ting jeg liker bedre enn andre, men vi jeg skal bli er en veldig vanskelig avgjørelse, greit nok når man har alternativer, men jeg har ingen... Jeg har alltid tenk, åh- null stress joggedress, jeg har jo god tid.. men har jeg det?

Det er som om videregående startet i går, men vet du hva? Om noen måneder er jeg halvveis. Om et og et halvt år må jeg vite hva jeg vil med livet mitt, hva jeg skal studere videre og hva som er målet mitt. Jeg aner ikke! Noen tips?
Jeg må nok mest sannsynligvis ta et friår, ikke bare for å finne ut av saker og ting, men også for å ta en pause fra alt som heter mas og tjas, lekser, prøver og innleveringer. Jeg har tenkt veldig mye på å ta et år i USA, som Au Pair kanskje? Men utrolig nok, så frister også millitæret.. Det er så utrolig mange fordeler, og dessuten tror jeg man får en opplevelse for livet.
Hva tror du?

0 kommentarer: