torsdag 9. oktober 2008

Oh, crappy day!

Okey, den har ikke vært såå ille, men allikevel- jeg har hatt en del uheldige situasjoner i dag.

1. Jeg måtte løpe til bussen i dag tidelig, og jeg har mildt sagt, jævelig vondt i ankelen.
2. Kutta meg på fingeren en eller annen gang på vei til skolen, og det svir. Auu
3. "Krasja" på et koridorhjørne eller hva man skal kalle det, med en lærer og fikk kaffe utover hele meg. - på armen, magen og utover den nye genseren min som jeg kjøpte i går. Kom derfor forseint til neste time. Møkka- stinke dritt - kaffe!
4. Fikk en ikke så veldig bra karakter på en engelskfremføring. Æsj.
5. Fikk en aldri så liten uanmeldt test i matten i dag, den gikk rett vest! Dritt fag!!
6. Da jeg skulle hjem fra skolen i dag var det stappa fult på bussholdeplassen, og da bussen kom pressa folk seg på og bussjåferen lukka døra rett foran meg. Fuck you, dritt buss!!
7. Klarte å få et lite sår på fingern min da jeg skulle åpne porten hjemme, begynte å blø. Dritt port!
8. Må begynne på haugen av lekser og innleveringer som plutselig har dukket opp! Crap

Litt mye klaging! Sorry altså, men dette var dagen i dag! Er vel like greit at den snart er over? Skal prøve å holde meg skadefri resten av kvelden :)