lørdag 11. oktober 2008

Hva skal innleget hete? Godt spørsmål..

I dag våknet jeg tidlig av meg selv, halv ni, men jeg har fortsatt ikke kommet meg ut av senga og nå er den snart halv elleve.

Bursdagen til Maria var kjempe koslig, Sandra hadde med sitt heeelt nye speilreflekskamera, tøft! Vi brukte det flittig for å si det sånn, kan jo legge ut noen av bildene når de kommer på facebook :P

- Må le litt av meg selv, hvem skulle tro for et år siden at facebook skulle bli så stort. Jeg sjekker min hveeer dag, så fremt jeg ikke er på ferie, eller på hytta.. Men ellers.. jaja, jeg er lost, avhengig!

Nå skal jeg ta kluten fatt og vaske/rydde "hele" huset. Trenger litt cash. Etter på kommer Malene, - kusina mi, men også en av mine beste venner. Vi skal ha en aldri så liten sleepover. Malene har hundrevis av dvd'er, og skal ta med et lite utvalg. Herlig! Det blir vel litt tid til singstar og, hvis jeg kjenner oss rett, eller kanskje litt Wii?

Vet dere, i går var det akkurat 3 måneder til jeg fyller 18! Jiiiha, can't wait!!!

0 kommentarer: