onsdag 8. oktober 2008

lue lue lue lue :)

Har kjøpt meg lue! :D Ble litt inspirert av godeste Tonje med sin fine gule lue.. Min er lilla og grå, stripete.. <3


Vi var på tur med rettslære klassen i dag, til Oslo tingrett. Der så vi en strafferettsak, med narkotika, bilkjøring i påvirket tilstand og krasjing og hele pakka involvert. Syntes det var spennende å se på.. :) Etterpå dro alle på en café/ et bakeri etterpå og drakk/spiste kaffe/kakako og boller og brus holdt jeg på å si. Gikk rundt å surra litt før vi slutta tidelig. Digg!

Jeg og Sandra ble igjen i byen litt, og vi tok oss en tur innom Carlings- kjøpte oss hettejakker begge to, med kult motiv på ryggen :) Kjøpte også lua mi på Carlings men ikke på den samme, også dro vi å tok oss en matbit på Big Bite - den med BBQ Kylling var kjempe god altså! - anbefales :P

I dag er det ikke trening - digg! Onsdag er *slappavdagen* min :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig å høre at min flotte lue inspirerte deg :) hehe...