torsdag 30. oktober 2008

Gründer- camp, 90210, trening og Prison Break

For å beskrive hva dagen min har gått ut på, er det vel egentlig bare å lese overskriften. Det var i dag finaler på Gründer- camp, gruppa mi kom på en fjerdeplass på trinnet, noe vi egentlig var kjempe fornøyd med, for vi hadde ikke akkurat så veldig høye forventninger. Vinneren på trinnet, vant også den "store" finalen. Og gjett hva de heldiggrisene vant??? En shopping-tur til LONDON!! OMG. Gjett om jeg hadde lyst til det a!

Da jeg kom hjem, var jeg pent nødt til å få med meg den nyeste episoden av 90210, et tv-program jeg har fått helt dilla på. Jeg bare digger det, Gossip Girl har fått seg en knallhard konkurrent.


I dag var det spillemøte, det ser ut til at vi skal på CUP!! Forhåpentligvis til Bulgaria :) I dag kunne jeg endelig trene igjen.. i en stund, men fikk vondt igjen, og måtte benke resten av treninga. På tide å komme seg til legen?

S.A.M <3

0 kommentarer: