mandag 13. oktober 2008

En deilig søndag..

Dagen i dag startet med at jeg og Malene stod opp, lagde oss mat - rundstykke, agurk, skinke og ost, det ble en liten god baguett. Så satt vi oss til rette i hver vår sofa, og så på Waitress en herlig "mens man spiser frokost" film.


Da jeg fant mobilen min, hadde den ringt hundre og ørten ganger - Marthe og Anette ville ha meg med på kamp. Så da dro jeg opp i hallen, og så laget vårt vinne mot Langhus :) Jeg kunne ikke spille, selvom det klødde i hele meg- jeg ville spille! Men jeg har gjort ett eller annet dritt med ankelen/akillesen min, og det gjør noe så jævlig vondt..

Senere på dagen, etter å ha vært noen timer hos Marthe, dro vi opp til Sandra der vi hadde en aldri så liten Photoshot med Sandras splitter nye speilreflekskamera.

Enjoy the pictures! <3


2 kommentarer:

sofien1507 sa...

Du kunne nevnt at vi vant, den kampen. Og at noen "You know who" Satt alle straffene i mål :D

Annett sa...

Skrev jo "så laget mitt vinne" :)